vilmas.blogg.se

Jag är en tjej på 15 år som bor i Norra Sverige. Jag älskar min familj och att sjunga. I den här bloggen så berättar jag om mitt liv, smink och lite olika saker. Hoppas ni gillar den:)

SMINKTIPS

Publicerad 2015-04-24 10:56:31 i

Äntligen är det här! Smiktipset inför helgen!:)
Jag vet att jag sa att jag att det skulle komma ut 4, men på in ett nu istället.
För att gör denna sminkning så behöver du en silvrig halft glittrig ögonskugga, en naturligt brun ögonskugga och en märk brun ögonskugga, och en eyeliner.
Det första du ska göra är att applicera eyelinern från ögonvrån till slutet på ögat. Försök att applicera den som på bilden. Och du tar även eyeliner på vattenlinjen.
Sedan tar du den silvriga ögonskuggan och applicerar den över hela ögonlocket. Efter det så tar du den naturligt bruna ögonskuggan och applicerar den från mitten av ögat lite ovanför  ögonlocket. Skugga ut den riktigt mycket. 
Sedan skuggar du den silvriga delen med den bruna lite försiktigt så att det typ går ihop. Efter det så tar du din FAVORIT mascara på eller fake ögonfransar å BAAAAM du är ursnygg😘❤
Hoppas ni gillade inlägget så hörs vi sen Puss😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela